Husky

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Ricardoke
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2012 11:59

Een uurtje geleden een 24-105mm F/4.0 lens gekocht, ben er erg blij mee, gelijk even met de hond op pad geweest :), graag jullie reacties:

1.

31506

2.

31507

3.

31508

4.

31509

5.

31510

6.

31511

7.

31512

Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Nu nog even verscherpen na het verkleinen en dan is het helemaal top!
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
linda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 14:55
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Wat een mooie hond!
EOS 7D/ 350D en wat lenzen.
Richard B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 21 Dec 2007 11:00
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Prachtige hond en heel leuk objectief inderdaad.
Op de eerste drie foto's stoort die boom met bijhorende paaltjes mij. Iets om volgende keer op te letten wellicht en dus deze buiten beeld zien te houden. Het lijkt het alsof de horizon scheef staat bij deze drie, vooral bij de derde foto waar de boom veel schuiner in beeld staat dan de eerste twee. Bij de eerste kan het uiteraard ook gewoon het landschap zijn waarin je zit.
Een zwart kastje waar 50D op staat, meestal aangevuld met een 24-105L of de 10-20. Verder de bijhorende stokken, zakken, wat flitskastjes om mensen te verblinden en een tas vol andere meuk.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Mooie hond, pracht objectief.

Toevoeging aan de commentaren, het geheel mag allemaal wel wat opgehelderd worden. Ziet er wat donker en grauw uit.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Akumal

Leuke shot, een beetje wisselende scherpte, ik zie geen exif, dus kan hier niets over zeggen.
6 vind ik heel mooi, goed scherp en mooie tussen al dat spul. Mooie blik ook van je hond.
Gebruikers-avatar
lassie_sr
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 976
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 12:27
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Echt een mooie hond die ogen van die Husky's zijn echt prachtig. Toch zou ik je aanraden om het nog een keer te doen en dan een mooie rustige achtergrond uit te zoeken. Ook dan een paar nog dichterbij nemen voor een goede close-up. Die ogen zijn "het" onderwerp wat mij betreft en dat mag groter in beeld.

Laszlo
Canon 5D Mark II│Canon 7D Mark II | 24-105 f/4 L |17-40-f/4 L |70-200 f/4 L |100 f/2.8 L Macro|Sigma 150-600||
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar