Love shoot Emie en Dominic

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

In mijn laatste love shoot heb ik een aantal voor mij nieuwe technieken toegepast die ik heb geleerd van Damon Pijlman. Ben benieuwd hoe jullie dit vinden.

01
Afbeelding

02
Afbeelding

03
Afbeelding

04
Afbeelding
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Damon, daar heb ik ook ooit een cursus gevolgd. Heel erg leuke fotograaf en zeer getalenteerd!

Foto 1 vind ik prachtig. Mooie z/w omzetting, hoewel ik m misschien iets zachter gemaakt had gezien de romantische mood die aanwezig is.
Foto 2 is een bekende, die heb ik bij Damon ook geoefend :) Goed uitgevoerd!
Foto 3 is wat mij betreft wat ongelukkig omdat haar hand de uitdrukking van hem blokkeert.
Foto 4 is ook mooi, maar er is niet veel emotie te zien omdat hun gezichten weggedraaid zijn. Ook de houdingen brengt weinig emotie over. Hij is zodanig uit focus dat ik na wat langer kijken pas zie dat zij haar hand op zijn wang houdt.
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Dankjewel. Nuttige feedback.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Hier ook wat goedbedoeld commentaar:
1. Wat mij betreft duidelijk het beste. Goeie foto!
2. ik denk dat ik snap wat je wilde doen (onscherpte op de voorgrond?), maar deze foto komt bij mij niet echt over. Ik zou hem denk ik naar portretstand croppen, zodat de lichte lucht en de rommelige achtergrond aan de rechterkant niet teveel afleiden.
3. Jammer van die hand die zijn gezicht (teveel) bedekt.
4. Qua licht etc. heel mooi, maar voor mij past ie niet echt in een love shoot. Het lijkt er meer op dat het toeschouwers zijn van het een of ander omdat er geen (oog)contact tussen hen is. Als je hem eraf zou snijden, hou volgens mij wel echt een mooie foto over. :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar