Draagfoto's met Chantal en Kathlynn

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
staartjager
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 444
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 12:54
WoonplaatsCOLON Driebergen

Eind augustus wat ik op pad met Chantal en haar dochtertje Kathlynn. Chantal wilde namelijk heel graag wat mooie draagfoto's van haarzelf en de kleine meid. Met ons drietjes lekker de hei op gegaan, en een heel gezellige shoot gehad.

Hier een selectie van de foto's, en ook nog een paar foto's van Kathlynn zelf. Alvast bedankt voor het kijken, en op- en aanmerkingen zijn natuurlijk van harte welkom!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

Tussendoor natuurlijk ook nog gewoon wat foto's van de kleine meid gemaakt:

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding
EOS 7D en 400D + Canon 100 mm F2.8 macro, 50mm F2.5 macro, 17-55mm F2.8 en 100-400mm F4-5,6L
FotoJade.nl
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Heel geslaagd, leuke spontane foto's en niet al te geposeerd. Wel zijn ze net even wat te krap gekaderd (1, 2 en 4 wellicht). Ik neem namelijk aan dat ze evt een van de foto's ophangen voor in huis en dan moet je misschien meer rekening houden met het mogelijke frame (?). Maar dat is eigenlijk peanuts, gewoon geslaagd :)
Paulmedusa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2009 10:02
WoonplaatsCOLON Zutphen

Mooie serie, 1,2,4,5 en 6 vind ik persoonlijk het mooist, sommige vanwege de mooie onscherpe achtergrond, en andere vanwege de totale scherpte.
Het ziet er uit als een mooie komplete reeks. Nr. 5 is de favoriet voor mij.
Gr. Paul
70D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar