Trista.

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Brell

Samen met Leonie ook de shoot gedaan met Trista.
Het waaide behoorlijk dus ja, het haar van Trista ging nogal alle kanten op.
Graag jullie mening want er staat over een tijdje met beide dames weer een fotoshoot gepland.

43609

1.

43610

2.

De foto's komen in gedeeltes.

43611

3.
Laatst gewijzigd door 2 op Brell, in totaal 27 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

jammer dat er maar 1 foto staat..
mooi model met mooie foto, deze smaakt wat mij betreft naar meer! :mrgreen:
heb het idee dat je met een gouden (kant) reflector gewerkt hebt?

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Brell

Michel,

Inderdaad gewerkt met reflectiescherm, eerste keer trouwens en op jou verzoek nog een foto erbij gedaan.
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Wat mij gelijk opvalt zijn de kleuren. Die zijn mooi op elkaar afgestemd.

Mooie fotos weer!!
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Ik vind de laatste heel erg leuk, de mooiste uit de serie. Die verschillende structuren en kleuren van haar bloes, haar ketting en het gras ernaast vind ik super.

Groetjes,
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
lastigportret
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2011 10:44
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

Ik zou je eerste foto de schaduwen wat ophalen, vind het gezicht wat donker
Canon EOS 5D - Canon EF 17-40 f/4.0 L USM - Canon EF 70-200 f/4.0 L USM - Canon EF 50mm f/1.4 USM - Canon EF 40mm f/2.8 STM - Speedlite 550EX

http://www.duefotografi.nl
http://www.facebook.com/duefotografi
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind de eerste foto de mooiste en op mijn scherm is hij ook niet te donker. Ik vind de andere twee opnames vergeleken bij de eerste erg hard overkomen.
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Foto 3 is wat mij betreft de mooiste van de serie. Nr. 1 heeft veel potentie maar de gele teint tussen d'r ogen, onder haar neus en op de wangen en in haar nek zien er onnatuurlijk uit. Of dit door gebruik van het reflectiescherm komt (te dichtbij gebruikt) of door de nabewerking is mij onduidelijk.

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Bij foto 1 vind ik de schaduw net iets te aanwezig.
Bij foto 2 vind ik het licht best hard

Foto 3 is mijn favoriet, waarbij misschien het temperen van de hooglichten (indien mogelijk) wellicht hem nog iets mooier maken ivm de lucht (BG). Het kadertje er omheen is links niet zichtbaar, dus die zou ik weglaten.
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
BiancaR
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2014 22:57
WoonplaatsCOLON Tollebeek

Even een vraag van een beginner en dan niet eens zo zeer op fototechnische basis.

Is haar huid zo licht van kleur? het contrast van huis en haar zijn nl best groot.(zelf vind ik contrast erg mooi maar bij de kapper zouden ze dan de kleur afraden)
Is dat bewust aangepast?
Eos 1100d
Brell

BiancaR schreefCOLONEven een vraag van een beginner en dan niet eens zo zeer op fototechnische basis.

Is haar huid zo licht van kleur? het contrast van huis en haar zijn nl best groot.(zelf vind ik contrast erg mooi maar bij de kapper zouden ze dan de kleur afraden)
Is dat bewust aangepast?
Haar huid is zo licht en ze heeft er zelf voor gekozen om het haar zo te kleuren.
En nee, het is niet aangepast.
Brell

Dward schreefCOLONFoto 3 is wat mij betreft de mooiste van de serie. Nr. 1 heeft veel potentie maar de gele teint tussen d'r ogen, onder haar neus en op de wangen en in haar nek zien er onnatuurlijk uit. Of dit door gebruik van het reflectiescherm komt (te dichtbij gebruikt) of door de nabewerking is mij onduidelijk.

Groet!
Dward
Ik denk dat je een punt hebt wat betreft de reflectiescherm.
Zoals ik aangaf was dit voor mij de eerste keer om dit scherm te gebruiken, mijn doelstelling was om haar huid een warmere gloed te geven omdat haar huid nogal licht is.
Danielle B
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014 00:06

ik vind foto 1 heel mooi. Haar blik is daar erg sterk., al zou ik die zelf wat oplichten.Mooie glans in haar ogen. Foto 2 vind ik daarentegen niet zo mijn smaak, ze heeft een erg gele huid op die foto.
Brell

Danielle B schreefCOLONik vind foto 1 heel mooi. Haar blik is daar erg sterk., al zou ik die zelf wat oplichten.Mooie glans in haar ogen. Foto 2 vind ik daarentegen niet zo mijn smaak, ze heeft een erg gele huid op die foto.
Dank je voor je bijdrage.
Op mijn scherm is foto 2 niet geel op Trista's huid maar wel weer op foto 1!!
Danielle B
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014 00:06

Gek he hoe dat kan verschillen van scherm
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar