Dans/actie shoot

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
55kfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2011 21:50
WoonplaatsCOLON Schagen

Hierbij een paar shots die ik van het weekend gemaakt heb.

Hoop dat dit de goede plek van het forum is, Het was namelijk niet in een foto studio en er zijn zowel bx500ri's als 430 gebruikt. Was even mijn 5DII vs de X-E1 aan het testen. Bewerking is alleen in LR gedaan met standaard functies.

34617

34618

34620

34621

34622

Op mijn G+ https://plus.google.com/107177941452529327773/posts" onclick="window.open(this.href);return false; staan meer foto's uit de serie voor de gene die meer willen zien.

(ter info op foto 20, hij sprong niet maar stond even op 1 arm wat oefeningen te doen)

Meningen of reacties zijn altijd welkom! Ik hoor graag wat jullie er van vinden!
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

296 keer gezien en niemand die reageerd....mmmmm zal door de feestdagen komen denk ik. Iedereen zal druk aan het fotograferen zijn.

Ik vind het hele mooie foto's om te zien. Vooral ook omdat er iets in zit dat zich herhaald. Mooie serie knap gedaan.
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Na die laatste foto durft gewoon niemand meer te reageren haha
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
Gebruikers-avatar
veldje63
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1761
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Kaag en Braassem
CONTACTCOLON

Ik vind het qua beluchting best een gave serie. Ik hou wel van dit soort belichtingen.
2 en 4 vind ik de toppers, de anderen doen het niet voor mij. Vooral de achtergrond vind ik storend en afbreuk doen aan de foto's.. En nr 1.. Ik weet het niet. Is het de compo of gewoon de uitstraling van de danser.
groetjes,
Rob
Anoniem 3

Jammer van die streep op de achtergrond van de laatste foto.
Maar dat is eigenlijk alles wat ik aan te merken heb.
Voor de rest: Gave serie.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Staat hier prima lijkt me...

Leuke post, weer eens wat anders.
Mijn voorkeur voor de laatste 2, met de springende dame als winnaar.

Jammer dat er op 2 geen danspose is.
Als beeldvulling van de andere hetzelfde was geweest als de laatste 2 was het als serie nog mooier en sterker geweest denk ik. Jammer van de balk op de laatste idd.
Bij de ene laatste even het licht puntje linksboven wegcroppen? Zou haar dan misschien gelijk iets uit het midden halen?
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
55kfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2011 21:50
WoonplaatsCOLON Schagen

Dank jullie voor de reacties.

Zal van de week de eind-> versies posten. Zie net dat het de laptop quickedits zijn. Had die lamp op 4 al verwijderd. Dis balk op de vijfde twijfel ik nog over, het idee was dat dat de balkon was waar hij vanaf sprong.

Ook leuk dat jullie het een gave serie vinden. Ben nu eindelijk op het punt qua stijl waar ik wil zijn. Nu verder de stijl uitdiepen en verfijnen. Ik zal misschien van de week nog paar andere uit de serie plaatsen.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Lastig lijkt me, bewegen en het licht mooi laten vallen. Bij de een na laatste het best geslaagd wat mij betreft
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
55kfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2011 21:50
WoonplaatsCOLON Schagen

@pp

Bij de laatste twee had ik een 430 EXII laten vast houden en geprobeerd ze voor de lamp te laten springen. Schuin achter stond een Elinchrom bx500ri met een maxi spot. Die bx500ri'szijn voor het mooi net te traag met de flits duus voor echt bevriezen. dus vandaar de 430.

Verder is het leren timen. Van de meeste sprongen hebben we 3 tot 5 gedaan tot we hem hadden. die een na laatste heb was in 1 keer, zijn geen meerdere genomen.
Gebruikers-avatar
BOV
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2010 11:39
WoonplaatsCOLON Limbabwe

Enige opmerking is dat ik de huid op foto 1 wat koud/wit vindt.

Verder zeer mooie serie!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.

EOS60D Gripped, wat lenzen, strobist set
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar