Janna

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Plaats reactie
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
f8@24mm
Canon shooter+
Canon shooter+
Contacteer:

heel prettig!
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

Ik vind foto twee de mooiste.
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

Mooie serie, waarbij ik drie een beetje uit de toon vind vallen. Kleuren zijn minder natuurlijk dan bij de eerste twee en daarom spreekt deze mij het minste aan.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

Rijk schreef:Mooie serie, waarbij ik drie een beetje uit de toon vind vallen. Kleuren zijn minder natuurlijk dan bij de eerste twee en daarom spreekt deze mij het minste aan.

Groet,

Richard
Je hebt een punt , ik wilde de kleur van de hoed als tint teruglaten komen in de foto, maar twijfel nu of dat wel zon goed idee was. Bedankt voor je feedback
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator

Mij spreekt de derde juist wel aan. De overall rodige tint maakt het voor mij een prettige foto. De eerste is ook mooi, de tweede lekker klassiek. Al met al een mooie serie!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
telescoop
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper

En ik ben het met Marco eens.
Illuminatus
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard

Oei, zo zie je maar weer dat smaken en kijk op kunst verschillen.
Ik ben het niet eens met de heren hier boven.
Ik deel de mening van Richard en ook van Henriette.
In foto 2 spreekt me de pose, de expressie van het model en de soberheid erg aan.
In foto 1 zijn het vooral de kleuren, het rode haar, de rode lippen en de rode nagel die mooi afsteken tegen het groen van de mantel.
Ik heb heel lang getwijfeld, maar zelf zou ik toch de foto bijsnijden om de lichtgroene strook te laten verdwijnen. Het leidt mij af.
Ik (Gerard) besta en dus vorm ik mij een oordeel over alles wat ik de moeite waard vind. Soms wil ik dat delen en soms niet. Als ik deel mag ieder er het zijne van vinden.
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

Merci heren, over de groene strook had ik ook getwijfeld maar uiteindelijk toch gekozen voor het behoud. Ik vind zelf een langere uitsnede mooier en het een passende afkadering
Illuminatus
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard

Goed dat het een bewuste keuze is en die respecteer ik dan ook. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Neemt niet weg dat net als bij andere kunstuitingen een verschillende kijk daarop mogelijk is.
Ik (Gerard) besta en dus vorm ik mij een oordeel over alles wat ik de moeite waard vind. Soms wil ik dat delen en soms niet. Als ik deel mag ieder er het zijne van vinden.
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Contacteer:

Illuminatus schreef:Goed dat het een bewuste keuze is en die respecteer ik dan ook. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Neemt niet weg dat net als bij andere kunstuitingen een verschillende kijk daarop mogelijk is.
Zeker weten! Mijn reactie was dan ook zeker niet bedoeld als tegenspreken/weerleggen :)
Illuminatus
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard

Zo heb ik het ook niet opgevat. :D
Plaats reactie

Terug naar “Studio”