Yvette met Marimba mallets

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Een van die momenten waarbij je bij jezelf denkt: 'nooit geweten dat ze zo heten'. Normaal zou ik ze 'stokken' noemen :) Ik heb het dan over de mallets die bij het Marimba instrument horen. Een best lijvig en zwaar instrument, vandaar dat ze tijdens de fotoshoot alleen haar mallets had meegenomen ;)

Een eerste resultaat van die fotoshoot en ik ben er eigenlijk best behoorlijk blij mee. Wat vinden jullie van de foto?

Afbeelding
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Hij zweemt nog een beetje rood/rose. Dit zie je vooral terug in de huidskleuren.
Haar voor een oog blijft natuurlijk een persoonlijke keuze maar ik zou liever twee ogen hebben gezien. Doe nog wat meer haar terug over het oor. Kwestie van smaak

De houding vind ik echter wel verkeerd. Dit kun je ook op smaak gooien natuurlijk (he, wat niet)
Maar ik vind de houding wat ineengezakt.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Jeroen, dank je wel voor je commentaar. Het rood/roze zie ik eerlijk gezegd niet. Misschien te subtiel? Of zo subtiel dat mijn (gekalibreerde) een tikje afwijkt van de jouwe? Misschien is het mijn kleurendoofheid wel :) Ik heb het ook een andere fotograaf gevraagd en mijn lieftallige vrouw en die zien het ook niet. Ik kreeg wel de opmerking dat ze wat bleek is. Maar dat is ze van zichzelf én het is wintertijd :)

Het door haar haar heen kijken is inderdaad een bewuste keuze geweest. Ik heb een versie waarbij het haar niet voor het oog zit, maar daar mis ik het speelse dat ik hier wel heb (persoonlijke smaak inderdaad).

Ik begrijp wat je bedoeld met de houding. Dat is iets om op te letten. Hoe had jij het model geplaatst? Rug recht, hoofd boven de schouders en dan indraaien naar camera?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar