18+ ...1e foto serie....en losse foto

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marian Korte
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2014 17:05
CONTACTCOLON

Een serie die ik wil maken met 9 vrouwen....de plant past bij de vrouw....
Oproepje gedaan en ongelooflijk leuk hoeveel vrouwen willen meewerken:)
Maar je mag het natuurlijk ook helemaal niks vinden he :lol:

1.
Afbeelding

2. my feet will dance...
Afbeelding
Have fun in life :)
www.mariankorte.nl
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

De foto's raken me wel. Waarom kan ik niet echt aangeven. In jouw stijl passen ze zeker en ben dan ook benieuwd naar de rest van de serie.
Gebruikers-avatar
Marian Korte
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2014 17:05
CONTACTCOLON

Dank je wel voor het reageren..:) ...ik ben zoekende naar nieuw werk, probeer ook ander dingen uit:)
Have fun in life :)
www.mariankorte.nl
Gebruikers-avatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 706
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2009 20:22
WoonplaatsCOLON Arnhem

Yabba - als dit het eerste probeersel is, dan wordt de rest zeker gaaf!

Ben even zo vrij om mijn mening er in te gooien (in het kader van: [censored] over wat een foto mooi maakt, is leerzaam)

1. Ontzettend tof idee, maar door de houding van het model zie ik niet gelijk dat het om een vrouw gaat: kan ook Pieter van den Hoogenband in ballenknijper zijn, als ik kijk naar borst en heup zie ik natuurlijk wel dat het een vrouwelijk model is, maar het is niet *pats* in een keer duidelijk. Als dit de bedoeling is, dan is het goed gelukt. Zo niet: dan zou ik voor een iets andere pose kiezen, wellicht eentje die minder gespannen boog is waardoor de borst meer vrijheid krijgt om 'te hangen' (in de goede zin van het woord).

2. Yath! Zie gelijk dat het een enorm mooi, glad prima damesbeen is, en dat gladde gecultiveerde geschoren dat dan in de klei staat - lekker! Hand vind ik nu wat in het midden hangen - had of ook echt klei-smerig moeten zijn, of helemaal gepolijst en schoon.. nu is het niet goed genoeg te zien.

Mocht je inspiratie willen, kijk eens bij op de site van Erik Kellerman, die heeft een paar series waarin hij damesmodellen als architectuur benadert. Erg interessant.
Gebruikers-avatar
Marian Korte
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2014 17:05
CONTACTCOLON

Hoi Hari,

Thanks voor je commentaar hier kan ik wat mee! En ik snap zeker wat je bedoelt bij foto 1.
Ik ga hier ook zeker rekening mee houden met de rest van de vrouwen die ik ga schieten.
Soms zie je zelf een beeld heel anders dan hij overkomt bij anderen:)

Ik zal zometeen eens gaan kijken op die site.

Maar nogmaals bedankt voor je kritische kijk, waardeer ik zeer:)
Have fun in life :)
www.mariankorte.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar