Lisanne

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Na een drukke start is 2012 tot nu aan toe toch redelijk rustig verlopen. Ik heb de laatste weken niet veel meer achter de camera gestaan maar ben drukker geweest met andere zaken.

Een van de shoots die ik wel heb gehad en waar ik graag een paar resultaten van wil delen is de shoot met Lisanne.

1.

29582

2.

29583

3.

29584

Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Super mooi en vooral nummer drie! Maar ik had niets anders van je verwacht :mrgreen: :wink:
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Anoniem 3

1. Prachtig model.
2. Ik had de foto's van 2 tot een vierkant gecropt.
3. Maar wie ben ik?
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Mooi model, mooie foto's, nr 4 is wel uber 80's.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Hoi allemaal, bedankt voor de reacties

@ Diana; de 3e heeft inderdaad ook mijn voorkeur, al is een tweeluikje voor mijn doen ook wel vernieuwend.
@ Gabriël. Dat puntje bij 3 heeft dat betrekking op foto #3 of op jou :) Commentaar wordt gewaardeerd hoor. Ik ben het met je eens dat de vorm vh tweeluik misschien wat anders kan. Vierkant heeft alleen als nadeel dat de foto links met de staande pose dan of ruimer moet (moet ik er bij shoppen) of dat ik een deel van haar lichaam moet weghalen. Of zie je een andere optie?

@ PanzerFaustNL: is jaren 80 goed? Want ik was toen nog jonger dan dat ik nu ben.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

lekkere fotos hoor, mooi dat softe op 1, de laatste is mijn favoriet, lekker stoer en mooie bewerking, al vind ik de korrel een beettje te. (nu weet ik uit ervaring hoe lastig het is op webversies ook de korrelstructuur weer te geven die je voor ogen hebt)
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

tweede links, en de laatste erg mooi.
grt,bouk.
Jeldo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 419
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2010 14:39

Ook ik vind de linker van foto 2 erg mooi.
Mooi dat pastel met die softe tonen 1 vind ik ook prachtig!
Bedankt voo posten...
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

PP, Bouk en Jeldo ook bedankt voor de reacties. Korrelstructuur is sowiezo erg lastig. Doe je het te subtiel dan valt het weg, doe je het te grof dan hou je niks over van de foto. Op deze manier is die in ieder geval niet te missen en ik (persoonlijk) vind hem nog niet overheersen. Ik zou hem eens moeten laten afdrukken op A4, dan weet ik het pas echt.
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

3: heeeeeeeel groot aan de muur. Prachtige bewerking met fijne korrel.
Nummer 1 vind ik persoonlijk te donkerin ht haar, en 2 pakt mij op de 1 of andere manier niet zo. De linker foto vind ik daarbij beter aangezien ik bij de rechter foto de huid net wat te gladjes vind (maar ja, over die discussie zijn al zoveel meningen geweest, ha ha.....).

Gr,
Arnoud
www.vanderwal-fotografie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar