Vliehorst

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

In september 2010 was ik een paar dagen op vlieland en natuurlijk een paar uurtjes op de rand van de veilige zone gestaan en genieten van wat er over kwam.
En dat waren dus hoofdzakelijk deense F16's die ochtend en dit is er een van.

Stevig cropje moet ik zeggen :mrgreen:

Het weer was zonnig maar met een hoge vochtigheidsgraad.

Afbeelding
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Anoniem 3

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Niet vanwege je foto hoor. Ik zou hem niet beter kunnen maken.
Off topic:
Maar waarom laten ze de Waddeneilanden niet gewoon met en in rust?
Gebruikers-avatar
PatrickV
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2008 15:36
WoonplaatsCOLON amstelveen
CONTACTCOLON

Bagtjuh schreefCOLONI hoofdzakelijk deense F16's die ochtend en dit is er een van.
Ik zou het op Belgiës houden. maar wel een leuke foto.
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Deze is inderdaad de belgische F16 van het 31e smaldeel op kleine brogel. Heb ik gezien op de tigermeet toen ik op de basis in Volkel was. Heeft een hele mooie paint!

Tja, aan de veilige zone kan je net wat minder schieten. Als je op de toren staat zit je min of meer op dezelfde hoogte als ze langskomen om te strafen en kan je vragen om een flyby. De Nederlandse kisten doen dat niet meer, maar de buitenlandse over het algemeen wel (als ze genoeg peut hebben en als ze zin hebben).

Leuke plaat wel van onderen zo...
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Oh... En effe vergeten. Het is trouwens de Cornfield Range op de Vliehors (EHR-4A) en niet de Vliehorst. (ff fyi... :P )

En Gabriel,
Ze laten de waddeneilanden met rust hoor. De aanvlieg en exit route boven de range is heel erg nauw. Ze komen niet boven natuurgebied behalve dan het strand zelf, maar dat is ook maar een beperkte strook. Ze moeten aanvliegen vanaf zee (wadden of noord) en weer een exit doen vanaf daar. Ze mogen in NO CIRCUMSTANCES over het eiland vliegen tenzij op heel grote hoogte waar er niemand last van heeft. Al aan het posthuis hoor je er bijna niets meer van tenzij de wind wat verkeerd staat en nog verder weg hoor je er helemaal niets meer van. Ze hebben mede door de nauwe passage een goede range met vrij hoge moeilijkheidsgraad te pakken. Dat en het feit dat ze wel aardig goed omgaan met het opruimen daar maakt dat het een goede range is die niet te belastend is voor milieu en omwonenden (daar woont trouwens toch niemand in de buurt).
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar