Norddeich

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Het was behoorlijk zwaar weer op 5 Januari aan de kust van Noord Duitsland. Vind de foto,s zelf wel mooi, helemaal in groot formaat.
Bedankt voor het kijken. Tips&kritiek welkom natuurlijk.

1

26322

Vrouw.

26323

Man.

26324

Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

Ik ga voor foto 3, mooie dieptewerking door de palen en mooie overgang van zwart - wit.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Dank road8, het enige beeld dat de klassieke fotografische regels volgt, dat dan weer wel.

Vind zelf juist 1 en 2 mooi.
De horizon in het midden bij foto 1. Of het vele schuim op de voorgrond bij foto 2. Storen mij niet, past juist wel in het totaalbeeld van de ruimtelijkheid van deze foto,s, volgens mijn beleving dan he. Wilde dan ook niet in de beelden snijden om de verhoudingen binnen bestaande regels te krijgen. Ben toch hopelijk niet heel erg eigenwijs. (dan heeft mijn vrouw toch altijd gelijk gehad):)

Soms kan je eigen smaak los staan van de meerderheid denk ik.
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar