begin van kerstkaart

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

Hey!

ik heb eigenlijk dit jaar al een foto willen maken op deze manier ong. ik vond hem zelf wel geslaagd..
misschien jammer dat het IETSJES krap is rechts van de foto.. (of stoort dit niet?)
toch wilde ik vragen wat jullie van de foto vinden en wat jullie toch anders zouden doen :)

dit is hem dan:

26112


gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Anoniem 3

Als je zelf naar 'het begin kijkt', waar wordt je aandacht dan naar getrokken?

Juist, die gele stippen op de achtergrond.
Of was dat jouw bedoeling?
Ik denk dat de hondenkop (doet bij andere bellen rinkelen...) het belangrijkst is.
Mooi gefotografeerd overigens.

Kort gezegd: die ballen op de achtergrond storen me en wart ik anders zou doen...
Ik zou mijn hond nooit als kerstkaart rondsturen.
Machie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 19:37

gvasseldonk schreefCOLON Ik zou mijn hond nooit als kerstkaart rondsturen.
Ik heb mijn hondjes ook in een kerstkaart geshopt en heb hier een stuk of 8 kaarten van anderen hangen die hun hond op de kerstkaart hebben staan :D

ontopic: Ik vind het idee leuk, maar ik vind de oranje stippen iets te nadrukkelijk aanwezig. En persoonlijk vind ik dat witte waar de hond in bijt niet heel mooi passen bij de rest.
Gebruikers-avatar
ebeckers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010 20:12
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Ik zou mijn hond nooit als kerstkaart rondsturen.
Waarom niet? Mijn kerstkaart bestond dit jaar ook uit onze rottweiler rennend door de sneeuw...
Zie niet in waarom dit niet zou kunnen.

ff ontopic weer:
Prachtige foto, paar kleine puntjes..
- Ik vindt de kleur balans niet helemaal fijn. Iets te geel/oranje
- Het bot? wat voor zijn neus ligt had ik weggehaald. Wellicht nog weg te shoppen
- Ik had hem nog iets krapper gecropped en wat van de lege ruimte boven de hond weggehaald

Erwin
Romantische & moderne bruidsfotografie: http://www.erwinbeckers.nl
Facebook:http://www.facebook.com/ErwinBeckersFotografie
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

Gabriël, bedankt voor je reactie! ;)

dus volgende keer de lichtjes (die "kerstballen" :p) minder aanwezig laten zijn zou naar jou idee beter zijn?

de bedoeling was door met die lichtjes op de achtergrond meer kerstsfeer te creëren maar dat is dus blijkbaar minder goed gelukt als gehoopt/gedacht haha :p

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

ook de andere heel erg bedankt voor de reacties!

het is gewoon persoonlijk de ene zou wel kerstbrood met spijs eten de andere niet.. :) haha :p

het witte is de deken waar m'n hond op ligt en bijt op 'n botje wat niet te zien is op de foto ;)
achteraf gezien had ik idd het bot op de voorgrond beter weg kunnen halen voor de foto genomen werd..
de witbalans kan ook zijn door de nabewerking hoor.. ;) kan ik nog wel evt bijwerken.. :)
de volgende keer zal ik de bokeh kleiner proberen te houden zodat deze niet zo aanwezig is.. ;)

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar