passat

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
varilex
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2011 05:42
WoonplaatsCOLON ede

na dat ik me heb voorgesteld wil ik wat foto's van onze passat laten zien.
let wel, ik ben een beginnend hobbyist!
de foto's zijn met de 1100d en 18-55 kitlens in de AV stand geschoten, daarna iets met photoshop zitten klooien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Je passat staat er goed op maar of dit nu Showcase is dan had ik een mooiere locatie genomen(ipv een industrie terein) om je passat in te fotograferen.oja als je auto`s fotografeert zo ik ff de nr borden onleesbaar maken(je weet maar nooit :wink: )


Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik heb je topic even naar testcase verplaatst, zie ook de plaatsingsregels:
De testcase is het begin:
In Testcase horen die foto’s thuis, die je eigenlijk als beginner in de ruimste zin van het woord gemaakt hebt. Je kunt hierbij denken aan een eerste reeks foto’s die je met een nieuwe camera hebt gemaakt of met een nieuw objectief. Maar ook het leren werken met voor jou nieuwe instellingen c.q. technieken, zoals diafragma, sluitertijden, waarbij je beweging, bevriezing of scherptediepte probeert te creëren. En ook onderwerpen waar je eigenlijk nog niet zoveel ervaring mee hebt plaats je in Testcase.

...
Daarna word het tijd voor de showcase:
D'r is een duidelijk verschil tussen Showcase en Testcase. Waar de Testcase meer een rubriek is om nog duidelijk te leren is de Showcase een rubriek waaruit blijkt dat je niet alleen met je apparatuur kunt omgaan, maar ook aantoont dat je in staat bent om je onderwerp op een dusdanige manier te fotograferen dat het ook een bepaald niveau heeft.
mikekiwi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 459
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2004 12:58
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

En ik maar denken: eindelijk een auto op de foto zonder die rare gele vlekken. Lekker zo laten die nummerborden dus wat mij betreft. Maar dus wel je wagen de volgende keer op een andere plek neerzetten dan waar hij nu staat. Iets met meer ruimte waar je auto beter uitkomt lijkt mij best te realiseren. De omgeving leidt nu dermate af en zorgt voor zoveel schaduw dat de auto niet goed uit de verf komt.
5Dmk1, 40D, EF 28-105 3.5-4.5, EF 50/1.8, EF 85/1.8, Tamron 18-200 en een thuisstudio
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

mikekiwi schreefCOLONEn ik maar denken: eindelijk een auto op de foto zonder die rare gele vlekken. Lekker zo laten die nummerborden dus wat mij betreft.
Neter nog; schroef ze eraf. Kenteken niet leesbaar en bumper wordt niet verstoord
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Akumal

Gave bak lig lekker laag, 19"?
Als je een pol filter gebruik, kan je de reflecties in de ruiten wegdraaien ;-)
mikekiwi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 459
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2004 12:58
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

fotojeroen schreefCOLON
mikekiwi schreefCOLONEn ik maar denken: eindelijk een auto op de foto zonder die rare gele vlekken. Lekker zo laten die nummerborden dus wat mij betreft.
Neter nog; schroef ze eraf. Kenteken niet leesbaar en bumper wordt niet verstoord
Moeten ze wel geschroefd zijn en niet gepopt, anders heb je er nog een harde dobber aan...
5Dmk1, 40D, EF 28-105 3.5-4.5, EF 50/1.8, EF 85/1.8, Tamron 18-200 en een thuisstudio
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar