brug met led verlichting

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Arjan42
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 21:07

kwam deze brug tegen onderweg dus maar even wat uit geprobeerd



1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding


kom maar op met de tips
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Mooie brug en zeker ook een leuk idee!
Maar de foto's zijn verre van scherp?
De foto's lijken allemaal wel erg op elkaar(foto 2&3 is een paar passen naar achteren ;)), wat meer variatie is wel zo leuk anders kan je er net zo goed maar 1 laten zien.
Ik zie een hoop kapotte lampen waardoor er een wat vreemd patroon ontstaat en dat valt helemaal op omdat je bij foto 3 wat lampen heb belicht, dus wellicht dat je dit kan fixen in post.
Je auto staat niet recht waardoor de belichting aan de zijkant van de auto niet netjes is.
De foto's komen naar mijn mening allemaal erg donker over en je ziet nog te weinig van de auto, wellicht de bovenkant van de auto nog even zachtjes inflitsen met een blauwe gel.

Het is zeker een locatie met potentie, dus als dit binnen je bereik ligt zou ik het nog even dunnetjes over doen.
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
Arjan42
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 21:07

WireWess schreefCOLONMooie brug en zeker ook een leuk idee!
Maar de foto's zijn verre van scherp?
De foto's lijken allemaal wel erg op elkaar(foto 2&3 is een paar passen naar achteren ;)), wat meer variatie is wel zo leuk anders kan je er net zo goed maar 1 laten zien.
Ik zie een hoop kapotte lampen waardoor er een wat vreemd patroon ontstaat en dat valt helemaal op omdat je bij foto 3 wat lampen heb belicht, dus wellicht dat je dit kan fixen in post.
Je auto staat niet recht waardoor de belichting aan de zijkant van de auto niet netjes is.
De foto's komen naar mijn mening allemaal erg donker over en je ziet nog te weinig van de auto, wellicht de bovenkant van de auto nog even zachtjes inflitsen met een blauwe gel.

Het is zeker een locatie met potentie, dus als dit binnen je bereik ligt zou ik het nog even dunnetjes over doen.


ja ik ga hier een keer terug dan alleen later op de avond moest nou een beetje snel snel om dat er verkeer aan kwam

en dan aan de andere kant van die brug daar waren minder lampen kapot
MiaDoderer
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 07:19

Het is zeker een locatie met potentie, dus als dit binnen je bereik ligt zou ik het nog even dunnetjes over doen.






--------------------------
flexible led strip lighting
led outdoor lighting fixtures
mini led light bars
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar