Speelgoed

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Sindy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2012 19:33
CONTACTCOLON

Ik dacht van, het is al een eindje geleden dat ik nog een foto geplaatst heb, dus dacht ik laat ik een foto'tje van ditweekend op het het forum plaatsen, het is eigenlijk wel niet zo'n speciale foto.. maar misschien dat je wel feedback kunt geven ..

Camera: Canon eos 1100D met de lens: 18-55 mm IS II
f-stop: f/4.6
Sluitertijd: 1/60
Iso: ISO-800
http://3.bp.blogspot.com/-feB3ShANy5s/U ... G_3473.JPG
Kan hem hier blijkbaar niet plaatsen. hij is te 'hoog' ofzoiets..

Mvg !
Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... It remembers little things, long after you have forgotten everything.
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

Jouw foto is 1600 breed, 900 is hier de maximale maat. Pas de foto aan tot maximaal 900.

Je hebt je best gedaan en daar mag je trots op zijn. Persoonlijk zou ik de achtergrond niet zo druk maken en 1 i.p.v. 2 poppen gebruiken.
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
Gebruikers-avatar
Rubikcube
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2012 19:32
WoonplaatsCOLON Lemmer

Ik vind de achtergrond te onrustig. Ik zou zorgen voor een egale achtergrond (bijvoorbeeld zwart). Dit komt rustiger over en zo ligt de nadruk ook echt op het speelgoed.
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Behalve dat de foto mij totaal niks verteld en meer een probeersel voor scherpte lijkt (die dan ook nog ontbreekt op de plek waar je hem verwacht). Is de achtergrond in mijn ogen erg druk en onrustig. Ik ben benieuwd wat je precies wilt laten zien met de foto?

Gr Sven
Canon
Sindy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2012 19:33
CONTACTCOLON

RienW schreefCOLONJouw foto is 1600 breed, 900 is hier de maximale maat. Pas de foto aan tot maximaal 900.

Je hebt je best gedaan en daar mag je trots op zijn. Persoonlijk zou ik de achtergrond niet zo druk maken en 1 i.p.v. 2 poppen gebruiken.
ja sorry , ik had niet naar de achtergrond gekeken, maar nu je het zegt :)
Dankje
Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... It remembers little things, long after you have forgotten everything.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Tsja. Ook even gekeken.

Ik zou toch wat meer interessante onderwerpen gaan bedenken en vastleggen als je reacties en tips wilt.
Hoe dan ook, ik ga mee met Sven.
Je zou verwachten dat de scherpte op de ogen van de poppetjes ligt.
En die ligt nu rond de borstpartij.

Voor de rest is er weinig over te roepen. Probeer bij een close-up je onderwerp in ieder geval wat te isoleren van de omgeving
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar