bubbels..

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Waar het in de rest van nederland een beetje sneeuw valt, valt hier enkel regen uit de lucht.
Dus vandaag maar weer is aan het proberen geslagen, was nog best lastig. Fotograferen gaat redelijk, zelfs bellen blazen nog wel :D, maar die 2 tegelijk is vrij lastig.
Hier dan toch het resultaat van mijn poging tot multi-tasken.

Hoop dat het wat is:)
Afbeelding

Persoonlijk vind ik de flitsen hierin wat minder, dus de volgende keer ga ik dit met een stuk of 4 flitsers op lager vermogen proberen:)
Groeten,

Jichem
niels81
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2012 20:18

Creatief bezig hoor! Ziet er al leuk uit :)
jichem schreefCOLONPersoonlijk vind ik de flitsen hierin wat minder.
daar ben ik het wel mee eens :)
Tevens heb ik idee dat ik hier en daar wat scherpte mis in de bellen.

Maar ja, dat zijn details misschien, vindt het wel knap dat je blaast, snel de camera in de aanslag hebt voordat de bellen al kapot zijn en dan nog deze foto's teoorschijn tovert... :)
body; 500D, lensjes; kitlens 18-55 + 50mm 1.8, filtser; metz 44 af-1
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik vind ze er al leuk uitzien en de flitsers storen mij eigenlijk niet zo.
Laatst heb ik een tip gekregen van een collega, of het werkt weet ik niet, ik heb het nog niet geprobeerd, hij deed altijd wat siroop erbij in de bellenblaas, dan bleven de bellen langer heel en ze stuiterden zelfs op de grond. Ze worden dan wel iets zwaarder dus zakken wat sneller maar is misschien de moeite waard om te proberen.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar