Pip

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Wenche
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2012 08:43

Ik heb, omdat het niet zo heel erg lekker weer is, geprobeerd mijn hond op de foto te zetten...
(dit is nogal lastig, omdat ze normaal gesproken meteen op me af komt als ze me op de grond ziet liggen/zitten met/zonder camera.)


Afbeelding
IMG_2338.jpg by wencheweijn, on Flickr
Exposure; 0.017 sec (1/60), Aperture; f/5.0, Focal Length; 31 mm, ISO Speed; 3200

Afbeelding
A foothprint on my heart by wencheweijn, on Flickr
Exposure; 0.05 sec (1/20), Aperture; f/5.6, Focal Length; 87 mm, ISO Speed; 3200

Graag op en aanmerkingen (het kleine zwarte randje op de eerste foto had ik zelf al gezien ;))
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

Hallo Wenche,
Ik heb even naar de foto's van Pip zitten kijken en zal dan toch maar reageren.

Als ik de eerste zin van je inleiding lees heb ik eigenlijk al mijn bedenkingen. Waarom wacht je niet (desnoods een paar dagen :( ) tot het wel lekker weer is en je naar buiten kunt ?
Je maakt het jezelf onnodig moeilijk: met ISO3200 , f/5.6 en een sluitertijd van 1/20sec kun je eigenlijk niet veel van je foto's verwachten.
Ik denk ook dat je zelf je hond liever buiten bezig ziet en ons anders wilt laten zien dan in de houding zoals hij hier ligt :(

Het is bijna weekend, het weer wordt beter dus pak je kans :wink:

Ik hoop dat je begrijpt dat ik je op (de goede) weg wil helpen.

Gr. Jan
Canon materiaal
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Ik ben erg dol op dierenfoto's! Vind het alleen jammer dat er in foto 1 maar 3 poten te zien zijn. Vind het mooier om vier poten te zien, mits hij er maar drie heeft natuurlijk (A)
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

Pip slaapt nog steeds :( . En Wenche intussen ook denk ik.
Sorry, maar het heeft natuurlijk weinig zin om feedback te vragen en daarna helemaal niets meer van je laten horen :x .

Jan
Canon materiaal
Gebruikers-avatar
Wenche
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2012 08:43

Sommige mensen moeten ook werken Jan ;)
Heb het behoorlijk druk momenteel...
Ik ben inhet weekend inderdaad naar het bos geweest (zie foto's elders)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar