Swim

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Sindy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2012 19:33
CONTACTCOLON

Hallo,
dit is mijn eerste foto op eos digital hier! (:
Ik heb deze foto genomen met mijn canon 1100D met de kitlens! De foto is genomen in de plitvice lakes in kroatie! Hopelijk vinden jullie het wat, graag wat feedback gevraagd!

Alvast bedankt !

Afbeelding

Meer zien van de Plitvice Lakes : http://sindysanty.blogspot.be/p/plitvice-lakes.html" onclick="window.open(this.href);return false; ( niet alle foto's staan er al op)
Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... It remembers little things, long after you have forgotten everything.
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Sindy, leuke foto kwa compositie. De kringen en de vissen die erom heen zwemmen, goed gezien. Het hoofd van moedereend is iets te donker. (zit in haar eigen schaduw). Licht is erg hard. Probeer in dit soort gevallen ook eens een ander standpunt uit. Iets meer door de knieën.
Veelbelovende locatie, die plitice meren.
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Sindy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2012 19:33
CONTACTCOLON

zweuds schreefCOLONSindy, leuke foto kwa compositie. De kringen en de vissen die erom heen zwemmen, goed gezien. Het hoofd van moedereend is iets te donker. (zit in haar eigen schaduw). Licht is erg hard. Probeer in dit soort gevallen ook eens een ander standpunt uit. Iets meer door de knieën.
Veelbelovende locatie, die plitice meren.
Een ander standpunt kon ik helaas niet doen want het was daar heel druk, je had eigenlijk maar heel weinig tijd voor 'n foto te nemen tegen dat er weer iemand voorbij liep.
Maar toch bedankt voor je commentaar!
Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... It remembers little things, long after you have forgotten everything.
Gebruikers-avatar
citizenjay81
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1615
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 07:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Fotograferen is wel iets waar je de tijd voor moet nemen.
Maar ondanks dat een goede poging.
Dat was mijn feedback.
...design my thoughts like a sculpture.
Sindy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2012 19:33
CONTACTCOLON

citizenjay81 schreefCOLONFotograferen is wel iets waar je de tijd voor moet nemen.
Ja ik weet dat fotograferen iets is waar je tijd voor moet nemen, maar ik vond het speciaal om te zien dus heb ik vlug een foto'tje genomen & ondanks dat ben ik best wel tevreden =D

& Danku voor u feedback!
Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... It remembers little things, long after you have forgotten everything.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar