Help!

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Sindy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2012 19:33
CONTACTCOLON

Hallo,
Ik heb sinds kort 'n soort blogje gemaakt met allerlei foto's die ik zelf heb genomen, maar ik weet eigenlijk niet ofdat de mensen die foto's mooi vinden of niet, want niemand geeft 'r een feedback over, dus mijn vraag is dus aan jullie :
Kunnen jullie even de site bezoeken & een feedback geven hier in deze discussie?
Oja, ik kan tegen negatieve commentaar !
De foto's zijn genomen met de Canon eos 1100D, met de kitlens :)

Enjoy & feel free to comment! (:

http://sindysanty.blogspot.be/
Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... It remembers little things, long after you have forgotten everything.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Sindy, ik ben niet te beroerd om te kijken maar eerlijk gezegd vind ik dat je de foto's gewoon hier op de
site moet plaatsen, onder feedback gevraagd. Dat doen alle anderen ook. Wellicht krijg je dan vanzelf commentaar.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Eens met Karin.
Voor meningen over je foto,s kun je beter hier plaatsen. Daar is het forum tenslotte voor een groot deel voor bedoeld....

Wel even gespiekt hoor.
Allereerst, je blogje zal vermoedelijk niet door erg veel bezoekers gevonden/gesien worden.
En dan moet men ook nog iets hebben met fototgrafie om er een mening over te hebben.
Laatcstaan dat ook nog met je terug te koppelen.
Maar goed, mijn indruk;

Merendeels uitstekende schertpe en gevarieerd gebruik van schrptediepte.
Echter, op veel pagina,s wat veel van hetzelfde.
Jouw dieren zijn voor jouw waarschijnlijk goud waard, maar een vreemde kijker heeft het na 1 of hoogstens 2 van hetzelfde beestje wel gezien, zo ook met de wolken.
Kies eventueel eens voor onderwerpen die wat meer en ook vreemde mensen aanspreken zou ik zeggen.

Het portret van de boxer is erg leuk!
Bij de foto van de eend en die daaronder andere is het gras wel heel erg groen...?

Maar zeker doorgaan met zowel plaatjes maken als met de blog hoor...?!
Maar vooral ook hier op eos laten zien...?! ;<)
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Sindy
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2012 19:33
CONTACTCOLON

Frank64 schreefCOLONEens met Karin.
Voor meningen over je foto,s kun je beter hier plaatsen. Daar is het forum tenslotte voor een groot deel voor bedoeld....

Wel even gespiekt hoor.
Allereerst, je blogje zal vermoedelijk niet door erg veel bezoekers gevonden/gesien worden.
En dan moet men ook nog iets hebben met fototgrafie om er een mening over te hebben.
Laatcstaan dat ook nog met je terug te koppelen.
Maar goed, mijn indruk;

Merendeels uitstekende schertpe en gevarieerd gebruik van schrptediepte.
Echter, op veel pagina,s wat veel van hetzelfde.
Jouw dieren zijn voor jouw waarschijnlijk goud waard, maar een vreemde kijker heeft het na 1 of hoogstens 2 van hetzelfde beestje wel gezien, zo ook met de wolken.
Kies eventueel eens voor onderwerpen die wat meer en ook vreemde mensen aanspreken zou ik zeggen.

Het portret van de boxer is erg leuk!
Bij de foto van de eend en die daaronder andere is het gras wel heel erg groen...?

Maar zeker doorgaan met zowel plaatjes maken als met de blog hoor...?!
Maar vooral ook hier op eos laten zien...?! ;<)
Ja ik weet dat er veel foto's op staan van mijn dieren, maar d it was zo in 't begin om wat foto's te tonen, maar ik ben inmiddels al mijn blog aan het aanpassen! & ik zal nog foto's plaatsen eos (:
Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... It remembers little things, long after you have forgotten everything.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar