Eerste aeb test

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Dankzij Laszlo en Geert de aeb functie van mijn camera ontdekt. :D Ben afgelopen week s,avonds naar de zee gereden. En heb deze foto met de 3 verschillende stops belichting, bracketing methode gemaakt. In dit geval eenvoudig met -1,0,+1 begonnen. Daarna heb ik ze in photoshop met de hdr functie samengevoegd. Ben redelijk voorzichtig geweest met de schuifknopjes.

Ik vind het wel jammer dat het volgens mij met mijn eos 550 niet mogelijk is om in continues mode te schieten met de remote. Zelfs op statief (heb helaas niet de allerbeste) is het lastiger stil houden als je langer de sluiterknop moet inhouden. En de AV functie kiest automatisch langere sluitertijden dan ik zelf in de M functie meestal gebruik.
Had nog wat andere foto,s gemaakt, maar meeuwen, kiters, eigenlijk elke vorm van beweging in beeld, is niet echt handig met bracketing.

Hoop dat het resultaat niet al te slecht is voor de eerste keer. Ben er zelf niet helemaal van overtuigd, maar goed zit sowieso even in een onzekere periode qua mijn foto-werk, maar we blijven in ontwikkeling. Hoop ik althans. :idea:

31669

Feedback dus welkom!

Dank voor het kijken.

Stefan
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
Gebruikers-avatar
jjas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2010 20:49
WoonplaatsCOLON Noord-holland

De zelfontspanner functie werkt ook bij aeb :wink:
Gebruikers-avatar
Stafford
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 276
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zeeland
CONTACTCOLON

jjas schreefCOLONDe zelfontspanner functie werkt ook bij aeb :wink:
+1
Neem eens een kijkje op mij site: http://www.zeelandfotografie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Okay dank, zal is kijken. Foto is dus echt niet te best. :? Naja eerste x en maar verder oefenen.
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar