Den haag, nieuwe lens uitproberen

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Dwyrin
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2012 21:45

Paar foto's geschoten vandaag met mn nieuwe aanwinst (Canon 17-40), merkte de laatste tijd dat ik heel vaak mn 18-55 niet gebruikte en veel mn 70-300 op mn cam had, dus weer eens wennen aan minder mm's

#1
Afbeelding
Waiting by CVSmileY, on Flickr

#2
Afbeelding
IMG_8429 by CVSmileY, on Flickr

#3
Afbeelding
Bar by CVSmileY, on Flickr

#4
Afbeelding
side by side by CVSmileY, on Flickr
#5
Afbeelding
Clouds by CVSmileY, on Flickr

Ben benieuwd naar jullie op/aanmerkingen
Arnoud-fotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 15:23

4 en 5 spreken mij wel aan! denk zelf dat zwart wit omzetting op deze 2 platen wel wat kunnen toevoegen?! misschien het proberen waard:)
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

1 en 5 voor mij. En dan bij 1 misschien - misschien, ik heb het geprobeerd en weet het niet zeker - een stukje van de bovenkant af......Met name foto 1 vind ik bijzonder, die rode tas tegen die tweekleurige achtergrond, ik vind hem heel mooi!
Groetjes,
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dwyrin
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2012 21:45

Arnoud-fotografie schreefCOLON4 en 5 spreken mij wel aan! denk zelf dat zwart wit omzetting op deze 2 platen wel wat kunnen toevoegen?! misschien het proberen waard:)
Net even naar gekeken, maar bij 4 ga ik toch de 3 verschillende kleuren van de gebouwen missen, in grijstinten vind ik dit minder sterk overkomen.

Bij 5 vind ik het jammer dat bij zwart wit het verschil tussen de blauwe reflectie in de ruiten en de grijze 'tussenstukken' wegvalt, hierdoor wordt de foto een stuk saaier.

madelief schreefCOLON1 en 5 voor mij. En dan bij 1 misschien - misschien, ik heb het geprobeerd en weet het niet zeker - een stukje van de bovenkant af......Met name foto 1 vind ik bijzonder, die rode tas tegen die tweekleurige achtergrond, ik vind hem heel mooi!
Groetjes,
Elsbeth.
Leuk om te lezen dat jij het ook niet zeker weet, ik heb namelijk ook verschillende crops van deze foto bekeken en ik kom er ook niet helemaal uit :) Misschien dat zwarte randje er af of heel dat gedeelte met de lampen zodat alleen de verticale lijnen over blijven....
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar