Recentelijk werk (deel 1 van 2)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Hallo iedereen,

Ik ben een tijdje inactief geweest op dit forum maar ik heb zeker niet stil gezeten!

Hieronder een kleine selectie van de foto's die ik recentelijk heb gemaakt.

Afbeelding
Foto 1: Vrijdag 15 juni 2012 werd in de grote pauze op het Montessori College Twente het project Allen4Aylin (waarmee geld werd opgehaald voor de zieke Aylin) afgesloten met een cheque, met daarop een groot bedrag: 15.439,60 euro!

Afbeelding
Foto 2: Een kleine sfeerimpressie van de Avond4Daagse 2012 in Haaksbergen.

Afbeelding
Foto 3: Zaterdag 9 juni was de open dag van de brandweer Boekelo, van 12:00 tot 16:00. Er waren onder andere demonstraties te zien (autobrand en technische hulpverlening), oude en nieuwe voertuigen te bezichten (onder ander een voertuig uit Haaksbergen) en ook was de nieuwe kazerne uitgebreid te bekijken.

Afbeelding

Afbeelding

Foto 4 en 5: OSG Hengelo heeft dinsdag 5 juni de eerste plaats behaald met het 4-scholtentoernooi in Almelo. De andere scholen die meededen waren: Stedelijk Lyceum Zuid uit Enschede, Staring College uit Lochem en het OSG Erasmus uit Almelo.

Afbeelding
Foto 6: Op en rondom het terrein van het Nieuw Frankenhuis hebben ze de laatste tijd niet stil gezeten. Ze zijn inmiddels begonnen met het aanleggen van pijpleidingen. Daardoor is de Werfheegde voor doorgaand verkeer gestremd.

Afbeelding
Foto 7: Een 67-jarige vrouw uit Haaksbergen raakte zondag 20 mei gewond bij een aanrijding bij Buurse.

Afbeelding
Foto 8: Rondvaarttocht over de Amsterdamse grachten.

Afbeelding

Afbeelding
Foto 9 en 10: Zaterdag 12 mei was er een open dag van de brandweer, politie en ambulance Rijssen. Dit 112-spektakel vond plaats bij het brandweermusuem, aan de Kasteellaan in Rijssen. Alle voertuigen van de brandweer Rijssen waren er, net zoals diverse politie-voertuigen en een enkele ambulance. Ook waren er voertuigen van de brandweer Hellendoorn, Holten en het duitse plaatsje Steinfurt.
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Eerlijk gezegd vind ik "series" van een onderwerp lekkerder kijken. Het geheel lijkt nu rommelig. Ook de diversiteit aan formaten is hier debet aan.
Leukste foto is voor mij foto 2 en 10.
En puur persoonlijk kunnen foto's van ongelukken foto 7 mij niet bekoren.
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Anoniem 3

Ik dacht al: WAAR is Sem gebleven? :wink:

Probeer eens een zoeker met raster. Dan houd je de camera vanzelf horizontaler...
De meeste foto's staan echt scheef.
De ongeluksfoto's boeien mij ook niet.
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Bedankt voor de reacties!

De horizon blijf ik inderdaad wel moeite mee houden, maar aangezien er geen raster in de optische zoeker zit gaat dit een beetje moeilijk ;)
Anoniem 3

Een vervangend matglas kun je kopen en werkt echt heel prettig!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar