Domino van graafmachines

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Markboefje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2012 13:52

Onlangs een keer een weekendje weg geweest en toen reden we langs een opslagplaats voor graafmachines.
In het voorbij rijden dacht ik in een flits (moet natuurlijk wel m'n ogen op de weg houden :lol:) hé dat zou een leuke compositie kunnen zijn..
Maar op dat moment geen camera bij me. De volgende dag terug gereden, met onderstaand resultaat.

30419

Yes we Can(on)..
Anoniem 3

Goed gezien.

Ik vraag me wel eens af hoe ze al dat soort apparaten kwijt raken.
Bij Kerkdriel zit ook zo'n machineboer met een voorraad van heb-ik-jou-daar.
xammy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 439
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2011 19:52

Heb je wel eens gezien hoeveel van die apparaten er in den lande gebruikt worden?
Ieder dorp heeft hier meerdere loonbedrijven die er allemaal wel een paar hebben staan en de importeurs bedienen het hele land.
Denk dat er al snel honderden per jaar verkocht worden, dan is het niet heel raar dat er 50 of meer op voorraad staan.
Canon EOS5D MK2 met BG, Canon 50mm F1,8, Canon EF 16-35L F2,8, Canon EF 24-70L F2,8, Canon 70-200L F2.8 IS USM, Metz 58 AF2, div. filters, een Kata slingshot/rugzak.
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Ik vind het een mooie foto geworden.
Ik vind het alleen wel een beetje jammer dat je niet meer direct kunt herkennen dat het graafmachines zijn.

gr
Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Waarom kun je dat niet meteen herkennen? Ik zou echt niet weten waarom dat niet kan.

Leuk idee, maar ik,had persoonlijk meer gezocht naar een diagonaal, nu is het allemaal erg random en had je uit een andere hoek misschien wat leukere lijn gehad. Ook had ik de scherpte wat meer in het omhoog gelegt, zeg op ongeveer 1/3
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

nee idd ben het wel met peter eens , er zijn zoveel machines met dit soort armen , ook zou ik (maar dat is persoonlijk) in ieder geval 1 naam er compleet op zetten !
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Waarom, het is toch geen reclame voor graafmachines maar een artistiek geheel?
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Markboefje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2012 13:52

Bedankt voor jullie reacties. Het is wat mij betreft ook geen productfotografie c.q. reclame dus een naam erop is geen pré wat mij betreft, maar smaken verschillen :D

Wat betreft de opmerking over het 'zoeken' van een diagonaal in de foto. Deze had ik ook gemaakt alleen (nog) niet geplaatst op het forum.
Hierbij alsnog, alleen vind ik persoonlijk deze foto minder sterk dan eerst geplaatste foto, omdat het diagonaal her en der wordt 'onderbroken'.
Wat jullie?

30566

Yes we Can(on)..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar